Yldz1212 25 haftalık hamileyim plesenta yani bebeğim eşi öne yerleştiği için hareketlerini hissetmiyorum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı korkuyorum da
eyluleceninannesi Yldz1212 benimde ön duvar yerleşimli mesela bazen 2 gün çok az kayma şeklinde hissederdim sizin gibi o haftalarda 31 olduk hala aynı ön duvar yerleşimli olunca hareketler diğer hamilelere göre az hissediliyormuş
eyluleceninannesi Yldz1212 endişelenmeyin gün içinde mutlaka azda olsa hareket ediyorsa sorun yoktur ama yinede doktorunuza danışın tabi