Selam kızlar 😊 Ben dun hamile olduğumu ogrendim ikinci bebişe :)bi kızım var 20 aylık buda kazayla oldu 😁 Benim adet gunum yarin normalde ama bu ay sadece birkez kaza olunca ruyamdada kundakda bebek gorunce test yaptm erken gebelik Testinden silik cikti ikinci cizgi sonra kan verdim 300 cikti kac haftalk oluyorum ? Bu arada kizim halen emiyor napablirimm ??