Herkese merhabalarr 2. Ayın sonunda ancak hikayesini yazabilen tazecik bir anne bırakıyorum buraya 😁 öncelikle ilk doğumum olduğu için benimde korktuğum bir çok konu vardı acaba nişan gelmesini anlarmıyım ya tuvalette suyum gelirse sancı nasıl bi sancı gibi gibi ama gercekten o an gelince inanın anlıyomuşsunuz arkadaşlar 👍gelelim konuya 39+2de hayatımın anlamı canım oğlum dünyaya geldi çok şükür şuan 2 aylık olucak yanımda uyuyo mucize değilde ne 🥰
O gün bütün gün temizlik yapmıştım ertesi günde doktor randevum vardı çatı muyanesi olucaktım ilk defa neyse gece oldu bende adet ağrısı gibi hafif bi ağrı dedim çok yordum kendimi ondan heralde uyuyım biraz zorla uyuttum kendimi eşimde yanımda oyun oynuyodu onun sesine uyandım hatta sinirlendim zor uyudum falan diye bi tuvalete gidiyim dedim veee nişanım gelmiştiii 🙈 hemen eşime galiba nişanım geldi dedim tabi ikimizde ne olcak bilmiyoruz bende sancı mancı yok dedim bekleyelim suyum gelmedi sancıda yok biraz dolandım falan bidaha tuvalete gittim yine çok az bi kan bu sefer telaş yaptım nolur nolmaz hazırlan gidelim dememe kalmadan az bişey suyum geldi biz güle oynaya sakin sakin hazırlanıp çıktık hala sancım yok yani varda beni rahatsız eden bişey yok neyse tam hastanenin acil kapısından girdik ve benim suyum boşaldı 😂 dedim ben doğuruyorum galiba hemen beni aldılar alttan muayene ettiler 4 cm açıklıkla yatışım yapıldı 8 cme kadar çok fazla sancı hissetmedim ama benim için zor olan tam anlamıyla ıkınmaydı son saatler hem sancı hem ıkınma çok zordu ne yalan söyliyim ama tabiki hepsi gecici bebeğimin kafası tam aşşağıda değilmiş bu yüzden son saatler ıkınmayla çok uğraştım neyseki sonunda bebeğime kavuşmuştum 4 dikişim oldu dikişler 15 güne geçiyo tuvaletinizi yaparken bi sorun oluşturmuyo sadece oturmakta zorlanıyonusunuz yan oturun yada uzanarak emzirin sütüm hemen geldi göğüs yarası sorunum olmadı sağma makinesi önemli süt arttırmak için ben çok kullandım onun dışında sormak istedikleriniz olursa sorabilirsiniz hepinize iyi doğumlarr kötü yorumlara kulak tıkayın iyi dileklerle doğuma girin kucağınıza aldığınız an herşey bitiyo çünkü 💕🤗