Minisinannesii sizin bebeğiniz için doktor haftasıyla uyumlu yada kilosu iyi diyorsa bence bunu çok araştırmaya girmeyin anne olcaz evham yapıyoruz🥰 şimdi biri çıkar der benimki şu kadar siz kendi bebeğinizde eksik görürsünüz yada siz söylerseniz ben eksik görürüm mesela. Yani bence biraz moral bozabilir. İnşallah sağlıklıdır bebişiniz♥️♥️