Gunesgunes1 Merhaba 7 haftalık hamileyim. Bugn koyu akıntım fazla geldi doktorum normal demişti ama aranızda bu sorunla karşılaşan varmı
PetekZ Merhaba bende 4 haftalik hamileyim.Benimde bugun bi kahverengi lekem oldu akinti şeklinde korktum ama normal dediler 3 ay içerisinde yerleşme kanaması olabiliyormuş cok fazla agri yapıyor bendede 🤷🏼♀️