ZehrasMom Beriliko17 az önce bi postta görmüştüm canım VERA ismini çok hoşuma gitti anlamını unutuverdim hemen ama çok hoş güzel bi anlamı vardı 🕊
A2017 Ilk kızım asel hifa 2 kız olursa kararsız kaldık bızde (inci tanem) (☀ güneş) Kura cekcez kız olursa artık
Nezkavran Beriliko17 Güzel isim bence, bizde eşimle cok isim değiştirdik en son Derinde karar kıldık 😊