Eveet sonunda çok şükür doğdu prensesimiz. Normal doğum için bekliyordum her şey iyi gidiyordu haftasonu bi anda leke ve çok az su geldi arkası gelmeyince önemsemeyip hastaneye gitmedim sancım da hiç yoktu sonuçta ve normalde çok pimpirikli bi insanımdır ama gitmedim🙈 Pazar günü çok az hareket etti ama normaldir diye düşündüm hep. Pazartesi günü kontrol amaçlı gittiğimde doktor bir tuhaflık sezdi hareketinde yavaşlama var mı diye sordu dün oldu dedim ve sonra kordon boynuna dolanmış sancın var mı dedi hayır dedim ama bi nst çekelim dedi. Daha sonra nstde aşırı derece de sancı çıktı doktoru arayıp söylemeleri ile doğuma alacağım hemen hazırlayın demesi bir oldu dedi. Eşimi arayıp bilgi verdim ve o hemen yanımıza gelmek için yola çıktı. 1 saat içinde bütün işlemlerim yapılıp doğuma alındım sezeryan oldum ve bebeğim doğduğunda kordon boynuna dolanmıştı cidden mosmor olmuştu belki her şey daha kötü olabilirdi ama buna çok şükür Allahım🌺 herkesi evladına bağışlasın sağsalim kucağına almayı nasip eylesin inşallah 🥰 Normal doğum için diretip sezeryanla bitirdik yani her şey nasip kısmet bir şeyi çok istememek lazım yeterki sağlıkla doğsunlar❤️🧿🧿🧿