29 haftalik hamileyim. Ozellikle 2 haftadır cok duygusal ve agresifim. Herseye agliyorim herseyi uzerime aliniyorum. Kafam cok dolu herseyi sıkıntı yapıyorum.Eşimden beklediğim.destegi ilgiyi göremiyorum buda etkiliyor beni.benim durumumda olan var mı. Nasil atlattiniz bu donemi 😔