Arkadaşlar geçen hafta doktorum karın çevresinin 2 hafta geriden gittiğini söyledi haftaya geldiğinde kilo alımı az olursa 37 küsura doğumunu planlıcam dedi. Bende hocam 37 erken değilmi bebek biraz kilo alsın dedim doktorumda eğer beklersek bebeği anne karnında kaybedebiliriz dedi haftaya geldiğinde bebek fazla kilo alırsa 38. Haftaya eğer istediğim kiloya ulaşmazsa 37 küsura doğumunu planlıcam dedi aynı durumu yaşayanlar varmı 🙄