Yarın doktora gideceğiz bir oğlum var 19 aylık ikinci geliyor oda 13 haftalık oldu tabiki öncelikle sağsağlim doğması rabbimden ama ne yalan söyleyeyim eşimde bende çok kız istiyoruz sülalemde hiç kız torun yok 9 torunda erkek ikincilerde erkek inşallah kız olur ya dua edin bana 🙏🏻❤️