Merhabalar 28 haftalık hamileyim,ilk hamileliğim,eğer bir sorun olmazsa normal Doğum yapmak istiyorum şimdiye kadar kontrollerimde doktorumla doğum ile ilgili hiçbirşey konuşmadık,bu kontrolümde soracağım fakat tam olarak ne sormam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim