Hanımlar merhaba araniza yeni katıldım son adet tarihimin hesaplanmasına göre 5 hafta 4 günlük hamileyim bugün hastaneye gittik bebeğinin kesesi oluşmuş bebekte var içinde fakat kesede düzensizlik var ve doktorum kalbi atmiyor dedi cuma günü tekrar çağırdı kalbi atmazsa kürtajla alicaz dedi yeni evliyiz ve ilk bebeğimiz böyle bi sknti yaşayan var mi