Beker Tugce1803 benim ki Aralık sonu ocak başı olduğu için ocakta 2021 de olmasını isterim yıl kaybı olmasın diye yoksa başka bir sebebi yok. 2021 in 2020 den iyi olacağının garantisi yok 🤷♀️
alenrenas1 Tugce1803 bence son ayda olunce kesinlikle diğer yılda olması daha iyi mesela benim 28 aralık 94 ama 95 olması daha mantıklıymıs birine 94 diyince 1 yas büyük oluyor 95 desen olmuyor cok karışık yani 😅
minikos Bir yanım hemen doğsun istiyo bir yanım 2021e kalsa da bu kötü seneye doğmamış olsa diyo 🤷🏻♀️😂 bu arada 37+2iz 🌸
minikos Tugce1803 bizlik bi durum yok ki ama ne zaman isterse o zaman gelecekler 😂 sezeryan mı senin doğumun
Yasemin301 Tugce1803 sezeryan galiba tarih alacaksiniz ben 26 aralik dogumluyum diger yila 5 gun kala dogmusum keske yeni yil olsaydi😁 onun disinda yeni yilin ne getirecegini bilmiyoruz umarim cok guzel bi yil olur👍
Tugce1803 alenrenas1 benimde kardeşim 2000 li ve kimlikte 2001 yazıyo şu an yasağa takılıyo yaşı tutmasına rağmen😂o yüzden 2020 li olsun istiyorum aslında
Beker Tugce1803 o nasıl oluyor ki 30 aralıkta 2020 de doğduğunu varsayalım 1 gün için okula erken başlayacak mesela 🤦♀️
alenrenas1 Tugce1803 aynen valla 🤗 oğlak burcu olucak ama ne güzel benimde cocugum nasipse 20 ocaktan sonra doğacak ben oğlak burcu olmasını cok isterdim 😅
Tugce1803 alenrenas1 oğlak burcunu seviyorum bende normal doğum olsaydı hiç düşünmeyecektik ne zaman isterse gelecekti ama şimdi bize sunuldu bizde de kafa karışık😂
Tugce1803 Yasemin301 yaa evet 31 den beri ters olduğu için doktorumuz sen bunu bi düşün dedi bizimde kafalar karıştı😂Kardeşim de 23 aralık 2000 li kimlikte 2001 yazıyo şimdi yasağa takılıyo yaşı tutmasına rağmen🤭
alenrenas1 Tugce1803 aynen ama kısmet böyleymiş demek bizimde sezeryan olacak ama biz kendimiz istedik 😅 benim pek cesarettim yok maalesef
Tugce1803 alenrenas1 Olsun canım sonucunda anne olucaz nasıl doğum olduğu önemli değil hayırlısı olsun yeter ki❤️