Kızlar 38. Haftadayım. Bugün kontrolüm vardı. Nst’ye bağlandım. Herhangi bir sancı falan yok. Pazartesi günü de hayırlısıyla sezeryana alınıcam zaten. Ama 2 saattir adet ağrısı gibi kasıklarım ağrıyor ve arada belime giren bi ağrıda var. Acaba bu durumda olan var mı? Yoksa doğum ağrılarım mı başladı?