Kızlar pazartesi günü akşam nişanım gelmişti, bugün öğlen muayene oldum 1 cm açıklığım varmış, bebeğim çok şükür sağlıklı 2.700 kilosu, her şey yolunda🙏🏻 Doktor bugün de doğum yapabilirsin, bi kaç gün sonra da dedi, tamamen bebek ve senin bünyen ile alakalı bebeğin ilerlemesiyle alakalı dedi, tahminen ne zaman olur sizce, bu arada devamlı bel ağrılarım, ve alttan ağrım var, kasık arası da giriyor arada bir. Yatarak beklemiyorum süreci sürekli hareket halindeyim, ve aşırı heyecanlıyım🙏🏻🥰💜