Beyziikoo Merhaba 🙆♀️ Bugün babaannemiz prenses meleğimize arabasını aldı 🤗 Bir ihtiyacımızı daha tamamladık Allah razı olsun 😍 Belki fikir olur diye sizlerle de paylaşmak istedim 🙆♀️ [url=https://hizliresim.com/1bRTiK][img]https://i.hizliresim.com/1bRTiK.jpg[/img][/url]<br> <br> <br> [url=https://hizliresim.com/PVlmmY][img]https://i.hizliresim.com/PVlmmY.jpg[/img][/url] 🌹💝
Cemrreedemirci Markasını öğrenebilir miyim yada adı ne diye geçiyor? Ben de böyle 3 tekerlekli istiyorum pusetli. Rengi de çok hoş. Tabi güzel günlerde sürün miniğinizle ☺
Beyziikoo Cemrreedemirci Teşekkür ediyorum 😊 Beneto Trio BT 500 olarak geçiyor fakat şu an sanırım 3 tekerlek üretimi yok siz yine de bakın 🤗 Yalnız en yakın arkadaşımla adınız ve soyadınız aynı şaşırdım bi an 😄😄
Cemrreedemirci Beyziikoo eskiden pek yoktu Cemre ismi artık çok yaygın ☺ adaşıma selam söyleyin lütfen 🙈