Bende ne olursa olsun devlet hastanesinden yanayım özel hastanelerin para tuzağı olduğuna inanıyorum ilk çocuğumda sırf kanamam var diye kürtajla almak istedi devlet hastanesine kürtaj olmak için gittim dr bebek sapasağlam bi kanama için alamam dedi allah razı olsun 9 ay devlet hastanesinde o dr gittim doğumumda da çok yardımcı oldu ve kızım 6 yaşında iyiki özeldeki dr inanıp aldırmadım bu yüzden devlet hastanesinde böyle şeyler yok için rahat gidiyorsun birazda dr işi şans işi galiba 😉