Astadavistabeybi epidural evet daha iyi ağır sancıyı hissetmiyorsun kolay değil can çıkıyor içimizden ama doğunca hepsi unutuluyor. Ebeler doktor yardım ediyor epidural olduğunda daha kolay sancı mahvediyor insanı. Dikişlerde uyuşuk oluyosun hatta gece doğum olmuştu uyuşukluğum sabah anca geçmişti acı hissetmedim. Motive et kendini bir ben değilim çoğu kişi normal yapıyor de şartlandırma kendini normal olcak diye hangisi hayırlı ise o olsun sezaryan mecburi bir doğum şekli.