feyzan123 Hanımlar merhaba 9 haftalik hamileyim ilk hamile oldugumu ogrendigimden beri malum coronadan dolayi disari cikamiyorum evdeyim. Dewamli cok telefonlayim her saat her dakika bir an olsun elimden birakmiyorum bu bebege zarar veririmi ?
Muhabbat00 feyzan123 hayır cnm öyle bir şeye takma kafanı bende öyleyim zaman geçmiyorki telef. da olmasa
Ipek0z feyzan123 evet zararlı tabi ki ama ben de aynıyım zaten sürekli evdeyiz bir de telefon olmazsa çıldırırım kitap oku, temizlik yap bitiyor işler illa ki yine telefonla oynuyorum🤷🏻♀️
Gizemceylan feyzan123 radyasyon yayan o kadar çok şey var ki artık hayatımızda ben netten araştırmıştım sıkıntılı bişey yazmıyordu ortalığın hali malum telefonda olmasa patlarım
Tazeanne0 Veriyor diye duydum radyasyondan dolayı gelişimini olumsuz etkileyebiliyormuş ne kadar doğru bilmem benim bir hamile tadınığım 7/24 oynuyordu doğurdu çocuğunu sağlıklı bir şekilde 🤷 net bilgim yok duyumlarıma göre söylüyorum
Merveyrn Hayır vermiyor benim doktorum liste vermişti 38 haftaligim hepde. Oynadım telefonla korkma bişy olmuyo cnm
Zeytingoz Tabi zararı war.Telefonu karnınızdan mümkün olduğunca uzakta tutun.uzaklaştıkça radyasyon zararı azalır.
Zeytingoz Aynı şekilde mikrodalga fırın çalışırkende önünde durmayın en az 2 metre uzakta durun .ek bilgi wermek istedim 😂