Kızlar merhaba❤️Benim ikinci bebegim kızımda 12+6haftada ikili test verdim hersey iyi çikdi simdi ikinci bebegim geliyo 10+3hafta sol tarafimda agrilarim çok oluyo
ikili test icin 12haftada gitmeyi planliyodum fakat durumum iyi degil agrilarim oluyo diye cabuk gitmek isdiyorum nezamann uygundur en erken ikili test icin? Sizler nezaman gittiniz?