Merhaba kızlar🌸 buraya post açmıştım doğuramıyorum diye hatta başka açan arkadaşların totemlerinede katılmıştım. Bi arkadaşada eğer bu gece doğurursam sana haber edicem demiştim ve ettim 😁 13 aralık pazar o gün kasıklarımda adet sancısı gibi bir ağrı vardı belimde ağrıyordu ama hep ağrırdı zaten belirti vs olarak görmedim. O gün bol bol hareket fırsatım olmuştu evde. Temizlik yaptım yerleri elimle sildim çamaşırlarımı astım ve dinlenmeye geçtim. Sürekli wc gidip geliyordum ishal değildim ama sürekli büyük tıvaletim geliyordu aklıma da hiç doğum gelmedi açıkcası. En son gece yatmadan önce eşimin yardımıyla squat çektim ve saat 2 gibi yattık. Ben yatağın içinde dön dolaş 3 e geliyordu daldığımda. Saat 4 gibi wc kalktım karnımı sevdim kızım dedim gelmek istemiyosun heralde daha dedim uykuya daldım. Saat 4.30-4.40 gibi birden uyandım. Altıma yapıyorum sanarak 😱 sonra idrak ettim suyum geliyormuş 😁 ama baya geliyor yani eşimi uyamdırdım kalk suyum geliyor diye ilk oda idrak edemedi sonradan algıladı haber vermicektim ama suyum hatrı sayılır derecede fazla geldiğinden banyoya gidene kadar yardımcı olması gerekti. Duşa girdim kişisel bakımımı yaptım abdestimi aldım çıktım. Götürülecek çantaları kapıya ayarladım evi toparladım bu arada suyum gelmeye devam ediyordu depend giydim üstümü giyindim ve çıktık. Hastanede direk sancı odasına alındım alttan muayenem yapıldı 1-2 cm açıklık olduğu söylendi. Nst bağlandı doktorum gelene kadar doktorda muayene etti ve doğumun en az 12-15 saat süreceğini belirtti açıklığım çok azdı ve suyum gelmişti çünkü. Bana riskli olacağını su geldiği için enfeksiyon riski olduğunu ve bebek strese girerse olacakları anlattı acil sezaryene alındım. Doktor ameliyatta önce zaten normal doğuramayacağımı söyledi suyu bitmişti bebeğimin ve rahmimin arka duvarı bağırsaklarıma yapışmış genel cerrah ı da dahil ettiler doğuma. Yaklaşık 1.30 saat sürdü ameliyattan çıkmam kızım ameliyatın 5. Dakikasında doğdu Allah ım nasıl mucize bişeydi orada korku dolu anlar yaşarken bi anda güç kuvvet mutluluk oldu. Onu muayene için götürdüler benim ameliyatım devam etti. Spinal sezaryen oldum spinalin acısını hissetmedim çok hafifti yapıldığı anda bacaklarıma bi sıcaklık geldi sonra da beni yatırdılar zaten. Odaya geldiğimde kucağıma verdiler kızımı hemen emzirdim. O kadar mucizevi bişeyki kendimi ağlamaktan alıkoyamadım. Hastanede 2. Günümüz normalde bugün çıkaracaktı ama riskli bir ameliyat olduğu için bir gün daha takip etmek istedi doktorum. Kızım yanımda mışıl mışıl uyuyor Rabbime şükür. Allah isteyen herkese nasip etsin. Doğum yapacaklara kolaylık versin. Ve son olarak ben canı çok çok az bi insanım ve sezaryen olsun hiç istememiştim sonrasındaki aşamalar gözümü korkuttuğu için. Ama hayırlısı buymuş diyorum. Her türlü normal değil sezaryene dönecekmiş bu doğuö ve belkide bebeğim zarar görecekmiş. O yüzden illa normal yanda illa sezaryen demek yerine hayırlısı demek en doğrusuymuş yaşayıp gördüm. Annelik her iki durumda da annelikmiş ve çokta güzelmiş. Uzun oldu hakkınızı helal edin kızlar Allah evlatlarınıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ❤️