zumrutk ne kadar cahilsiniz arkadaş.bu kadar tepeden bakmak da nedir . Bilmediğimizden bir şey soruyoruz saçma sapan şeyler söylüyorsunuz Benim ne niyetle yazıldığını niyetimi Allah biliyor , siz bilmezseniz de olur. Asla kimseyle alay etmem bu benim başımada gelebilirdi ama yazık size ki o kadar kendinizi dış dünyaya kapatmışsınız ki herşeyi aleyhinize anlıyorsunuz .