supermommm HAYIRLI akşamlar arkadaşlar dış gebelik yaşayan yada yeni Hamile olup öyle Bi şüphe olan var mı aranızda
Annnnneeesss supermommm ben yaşadım . Hiç bir belirtimde yoktu . Ne kanama, ne ağrı , ne sızı . Tesadüfen adetim gecikti test yaptım pozitif. Sonra muayene olmak için doktora gittim kese gözükmedi . İyice baktılar bir kaç gün beklediler . Düzenli beta hcg me baktılar . Artışlarda düzensizdi dış gebelik dediler . Düşük iğnesi vuruldum . 1 hafta sonra da evde düşük yaptım . 3 ay sonra gebe kaldım . Şuan doğum yaptım bebeğim 5 aylıl . Dış gebelik geçirenlerin telrardan dış gebelik geçirme olasılığı çok yüksek maalesef
SU1234 supermommm canım bende şiddetli bacak ve kasık ağrısı vardı bel ağrısı vardı kanamam çok fazlaydı beta düşüp çıkıyordu atıyorum bi bakıyordum 162 2 gün sonra bakıyordum 158 2 gün sonra 192 bu şekilde oldu
supermommm SU1234 bende yeni gebeyim ilk ögrendiğim de 4 haftalık var yok bişey Di 70 ile ögrendim ertesi gün 124 tü doktora gittim adetim düzensiz dedim doktora göre 7 haftalık tı ögrendiğim de ama benim adetlerim düzensiz yani beta normalden düşük falan dedi belki dış gebelik tir o ihtimalde var dedi keseye bakmaya gidecektim korkuma gidemedim henüz
Cemrreedemirci Ben de yaşadım. Düzensiz beta, çamur şeklinde kanama, zamanı gelmesine rağmen görülmeyen kese, sol kasıkta hep ağrı. Sonuç olarak tüpüm patladı iç kanama geçirdim ve sol tüpümü kaybettim. Zordu.
Pelinse Arkadasında dediği gibi düzensiz betahcgm vardı günlük kan verdim ama ümit yoktu iğne yapıldı cok sancılı oldu içerde kese parcalanacak dedik ama gecesine iç kanama geçirip gece ameliyata girdim. Tüpümümde catlak vardı cok sükür tüpüm alınmadan kurtuldum
SU1234 supermommm ihmal etmeyin ama çünkü önemli bişey o günleri hatırlayınca kötü oluyorum kimyasal gebelik onun yanında en masum olanı bende hepsi olduğu için artık kendime dalga geçemeye başladım 9. Hafta kalp durması dış gebelik kimyasal boş gebelik 😀
SU1234 supermommm oda olabilir ama kontrolünüzü olun demek istediğim ggeciktirmeyin bi iğneyle sonlandırmak kürtaj olmak var bir de tüpünüzü kaybetmek Allah korusun tabiki inşallahta dış gebelik değildir sağlıkla güzel haberler alırsınız 🙏🏻
supermommm SU1234 amin inşallah ya rabbim hayırlısı ile güzel haberler almamı nasip etsin kendimce degil isteyen dileyen herkese