Seydanur01 [url=https://hizliresim.com/H7jcOF][img]https://i.hizliresim.com/H7jcOF.jpg[/img][/url] Annelerimizzz ☺️ bana biraz tecrübe gerekiyor galiba ben 13+3 haftalık hamileyim düzenli kullandığım demir ilacı ve yine vitamin olan decavit diye bir ilaç var son bir haftadır içerken çok midem bulanıyordu dün en son içtiğim haptan sonra ilk defa kusma yaşadım bir kaç saat sonra yüzüm bu hale geldi geçer diye bekliyorum ilaçlarımı icemedim bugün bulantım kusmam da yok yüzüm böyle kaldı daha önce yaşayan varmı normal mi doktora gitmelimiyim bilemedim resim umarım açılır yüzüm De çok hafif kabarık kırmızı kırmızı benekler oldu bir çok yerde normal yazsada ilk hamileliğim ilacmı yaptı diye korktum 🤷🏼♀️ yada böyle gebelik alerjisi diye birşey varmış o böylemi oluyor tam olarak onuda anlayamadım yardımcı olursanız çok sevinirim 💙
Aurora Seydanur01 Kilcal damar catlamasindan oluyor kusarken egilip zorlandiysan o yüzden olmustur 1-2 gune gecer ilactan oldugunu düşünmüyorum
Nanelisekerr Benim de aynı böylr kırmızo kırmızı. Ama yağ bezesi gibi geliyor bana. Ciltte yağlanmadan kaynaklanıyor sanırım hormonlardan. Benim ergenliğimde bile olmamıstı bu
Seydanur01 Nanelisekerr teşekkür ederim aynen benimde ilk defa yüzüm de hem sivilce hem bu lekeler 🤷🏼♀️
Seydanur01 Aurora teşekkür ederim kusmadan sonra olmasi bu açıklama mantıklı geliyor inşallah öyledir 💙
FatmaZeynep Hamilelik lekesi diyolar buna insallah gecer hepimizinki ya ben cok dert ediyorum ikinci hamilelegim ve ikisinde de boyle oldu daha da kotu oldu herkes yuzune noldu cok kotu diyolardi psikolojim cok bozulmustu ve ayni sorunlari tekrar yasiyorum
Seydanur01 FatmaZeynep banada bugün iş yerinde ayy senin yüzüne nolduuuu dedikçe onlar benimde sinirim bozuldu inşallah hepimizin ki geçer 🙏