Hanımlar 15. Gündeyim dikiş yerinde ağrı var fakat ben bebeği emzirirken göğsümü sağarken çok dik oturdum hala da öyleyim dikiş yerine bir sakıncası olur mu siz neler yapıyorsunuz ve ben tekim eşim 5 gün sonra işe döndü ben ise tek başıma 2 çocuklayım herşey bende en ufak dinlenemedim sizce ne yapmalıyım