Merhabalar, bugün ki kontrolümüz de çatı muayenesi yapıldı. Normal doğuma müsait ve 1 2 cm açıklık var fakat nst de sancı yok. Kanala girmemiş ama kafa aşağıda eğer kendiliğinden gelmezse 40da suni sancı verileceğini söyledi. Bu şekilde olup doğumun ne zaman ve nasıl gerçekleştiği hakkında bilgi verebilecek olan var mı ?