20+3 günlük hamileyim. Kan ilacını aylardır kullanıyorum ve dışkım kullandığımdan beri siyah ilaçtan dolayıdır normal diye doktora demedim unuttum. Şimdi reçeteyi okudum ve siyah dışkı gördüğünüzde acile yada doktora başvurun yazıyor. KULLANANLAR varsa lütfen yardımcı olsun korktum