Gamzeaykn 19+2′den selamlarımı ileteyim şöööylee🤭 Günler kesinlikle süper geçiyor, eski mide bulantılarımdan eser yok…Dilediğimi midemi sorun etmeden, bulanacak mı diye düşünmeden yiyebiliyorum. Arada kasık ağrılarım oluyor ama eee bebiş büyüdükçe rahmimiz de genişliyor olsun o kadar🙃 Arada gelen halsizlik, sürekli uyku hali, çabuk yorulma ve bazen duygusallık derken bu haftalarım şükür ki iyi geçiyor. Detaylı ultrason için de 21.haftama randevu aldım, hem bebişim biraz büyüsün istedim. Ayy öyle heyecanlıyım ki, içim kıpır kıpır. Ayrıca içimde kıpırdanan başka bir şey de var, bebişim🌿 Artık hareketlerini gün geçtikçe daha net hissediyorum ve bu beni aşşşırı heyecanlandırıyor😛 Detaylı ultrason içinde ayrı heyecan duyuyorum, inşallah bu kez %99 belli olan cinsiyeti kesinleşir ve inatçılık etmez de güzel yüzünü görebiliriz🌸