OzgeSahin2 Kizlaar merhaba 26+3 Haftaligim doktorum 800 gram dedi zayif geldi üzüldüm bakamadim mi diye normal mi :(
Bir_Prenses_Annesi OzgeSahin2 Doktorun bisey demediyse sıkıntı yoktur 28+3′te bize 1500 qr dedi haftalık 400 qr alması qerekio o hesaba qöre kilosu qayet normal 🤗
Zeyzey1616 OzgeSahin2 bence 26 haftaya göre az bence tabi zamanla alır belki sağlıklı beslenmene dikkat et çocuğa kilo aldıracak şeyler ye
saziye51 Bende 15 haftalığım 100 gram dedi ama nasıl olması gerektiğimi bilmediğim için anlamadım ilk gebeliğim nasıl sizce 🙈🤭