mommy00 ben canım ilaç kullandım yıllarca hamileliği öğrenince direk bıraktım 18+3 hamileyim dayanamdım artık önceki gün doktora gittim psikiyatriye ilaç veremem dedi biz kâr zarar bağlantısına göre gebelikte antidepresan veriyoruz dedi yani anne intihara meyilliyse eğer dedi burada ilaç kullandırmak zorundayız dedi. Tamam biz belki o kadar değiliz ama evde birde 7 yaşında oğlum var çok etkileniyor bende hiç iyi değilim😔 nefes darlığı için nefes egzersizi önerdi bir bitkisel ilaç pasiflora diye bir şurup verdi sadece