Merhaba herkese bu işten hiç anlamadığım için sizden yardım almak istedim 🙏 bir eczaneye gitmek içinde yarını bekleyemedim. Gebelik şekerim çıkmıştı açlık yoktu gayet güzeldi ama tokluk birazcık fazlaydı bunun üstüne diyete yürüyüşe başladım ve evde ölçmek için cihaz aldım. Yaklaşır 20 gündür ölçüm yapıyordum sadece ölçüm çubuklarım bitmişti çıkıp alamadım 1 hafta ara verdim ölçmeye. Optima marka cihazım çubuklarını da o marka aldım tekrardan. Şöyle bir sorunum var 😪 **aldığım ilk günden beri ölçümlerim hep normaldi sadece gerçekten kaçamak yaptıysam deşerim yüksek çıkardı örneğin açlık 67 lerde, 1. Saat tokluk 100 de, 2. Saat tokluk ise 80 civarı olurdu. Çubuklarım bitince gittim aynı marka çubuk aldım dünden beri ölçüyorum açlığım 120 civarı tokluk 153 civarı çıkıyor bugün akşam yemeğinden önce ölçtüm açlık 121, 1. Saat tokluk 126 çıktı bu değerler çok yüksek 😔😢 ve gerçekten de hiç şekerli yemeden çok düzgün beslenip gün içindeki yürüyüşümü de yaptım. Daha sonrasında farkettim ki bu iki farklı çubuğun kutusundaki değerler farklı. Eğer üstlerinde yazan değerlere göre baz alacaksam şeker seviyem gayet normal ama böyle saçmalıkta olur mu anlamış değilim. Kızlar uzun oldu ama lütfen biliyorsanız bana yardım edin 🥺
bu değelerimin yüksek çıktığı yeni aldığım çubukların kutusu (üstündeki değerlere bakarsanız)
https://imgyukle.com/i/YtaQxe
bu da ilk aldığım bitmiş çubukların kutusu değerlerimin normal çıktığı
https://imgyukle.com/i/YtaEoQ