mervemom 4,5 aylık hamileyim. Bugün sağ kasığımda bıçak batması oluyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Sabah olmuştum şimdi yine oldu
Hd8 mervemom bende aynı durumu yaşadım rahim bağı kasılıyor diye düşündük. Yine de tahlil yaptık idrar yollarında enfeksiyon çıktı . İlaç kullanıyorum geçti. Sen yinede bir doktoruna görün
Cute-Mom Bende tam 4,5 aylık hamileyim bendede arada bıçak saplanır gibi bir ağrı oluyor ama doktor kontrollerimde bir sorun görülmedi.