Benim de ilk zamanlardan beri geçmek bilmiyor 😞Organik şampuan,bebek şampuanı denedim ama yine de olmadı, zeytinyağı sürüyorum pullanma yok artık ama kızarıklık kaşıntı var.Hamilelikten önce daha küçüktü şimdi enseme baya bir yayılmış keşke çözümü olsa.Doktorum kortizonlu ilaçları yasakladı