Merii00 neden hamile kalma dedi anlamış değilim benim kist çıktığında bekardım dr her seferinde ne zaman evleneceksin diye soruyordu Bi an önce çocuk yapmam için benim ki çikolata kistiydi ve yumurta rezervimi yok ediyordu ilerde çocuk sahibi olmakta güçlük çekeceğim için akrabamızdı Dr ilaç vermemesi de şaşırtıcı ama Bi bildiği olabilir ama başka dr a da görünmeni tavsiye ederim o da aynı şeyleri mi söylüyor ona bakarsın daha detaylı Bi açıklama yapması lazım bence