Bademmmm canım kistın adı ne ne tür kist dedi doktor benim de var 4mm cm mi me dermatolojik kist adı doğuştan gelen bir şeymiş devlet hastanesindeki doktor gebeliğime sıcak bakmadı bebek büyürken kisler içinde ayrıca ultrosana girecektim özele gittim doktor gerek yok 8cm olana kadar dedi ameliyatta Allah korusun bağırsaklar dısarda kalırmış onun için ayrıca iyi bir doktora gideceğim polikistover sol tarafta var bişe demedi onun için