Miray0 Merhabalar 6h 4 günlük hamileyim kalp atışlarını daha duymadık doktor kesemin arkasında kanama olduğunu söylesi progestan verdi aynı durumu yaşayan var mı acaba ??
Bircan0144 Miray0 benimde ulturasondan baktı içten lekelenmen var dedi progestan kullanıyorum şimdi bazen leke geliyor bazen gelmiyor ne kadarlık gebesin
Gul-gul06 Endişelenip kendini de bebeğini de üzme. Bol bol dinlen bol su iç. Bendeki de 6 hafta içinde bu şekilde küçülerek kayboldu. İnşallah en kısa sürede atlatırsın, bir kaç haftaya kalp atşını da duyarsın bebeğinin.
Miray0 Gul-gul06 ay inşllah çok korkuyorum kalp atışlarını henüz duymadık o çok endişelendirdi beni 😞😞
Bircan0144 Miray0 işte bazıları geç döllenme diyor ama anlamıyorum ki senin kesen kaç mm çıktı var mi bilgin
fatmamrcn Ben de 6+4 ken gittim kalp atışını da duyduk ama bana da rahim içi kanaman var dedi. şimdiye kadar dışarı hiçbir şekilde kan gelmedi, inşallah küçülür öyle inanıyorum