ilkim_55 Bu hafta da mide yanması, ağrısı, gaz sıkışması yaşayan var mı? 2. trimesterda vardı ne güzel atlamıştım, tekrar olmaya başladı 🤦🏽♀️
Snmkya ElifOkay çok bi fikrim yok ama sanki burda okuduğum bi kaç yorumda 4kilo ve üzeri olduğu zaman sezeryanla alıyorla diye okudum
nisanurcanevi Snmkya 37+5 teyimmm. Gectigimiz cuma cati muayenesi oldum. Bir parmaktan biraz bol açılmam varmış. Baş geliş zaten uzun zamandan beri. Nişanim da çoktan geldiii. Karnim cok sık araliklarla sertlesiyor ama bugun daha yeni nst ye girdim dogum sancisi yoktu. Bakalim her an herşey olabilir.
Snmkya nisanurcanevi benim nişanım geldi hatta bugün doktor çatı muayenesi yapınca dedim gelir kesin. Hatta sordum bugün gelirmi diye geledebilir ama ben çok ileri itmiyorum dedi. Gelmedi bugün