Rahsan_19 Merhabalar bir konuda fikrinizi almak istiyorum ben 29+2 haftalık hamileyim 38.haftamda doğuracağım tabi birşey olmazsa🤲sizce ne zaman hazırlamalıyım? Sizler kaçıncı haftada hazırladınız?
istanbul3434 Rahsan_19 31+0 yeni basladim hazirlamaya zaten bebegin eksikleri yika utule ancak yetisti. Agirlasmadan yikama utulemelerini yap canim bi tek paketleyip cantaya atmasi kalsin, 30 sonrasi birden agirlik biniyor.
Merveakbulutt Rahsan_19 37.haftama giricem bende 34 de falan yıkadım ütüledim kaldırmıştım geçen hafta da çantamızı hazırladık son bir kaç eksik çıktı onları aldık hazırladık duruyor kuzum ayrıca neden 38. Hafta net doğum tarihi versin sezeryan mi olacaksın