Zhuldyzay evet yapılıyor canım. Ben gidip kan veriyorum titre sonucuna göre yatışım yapılıyor iğne oluyorum. Titre sonucu normal değerdeyse eğer gözlem altında oluyorum yani hamilelik hicbir şekilde rahat ilerlemiyor. Sürekli bi risk var. Kan uyuşmazlığı başlı başına bebeğe ve anneye risk. Allah yardımcımız olsun benim yarın tekrar titreme bakılacak 😑