edanuur ya ben uzun süre gitmedim bebeğin gelişimi durunca süreç yarım kaldı. Ama ilk gittiğimde sibel sevinç diye bi doktor vardı sanırım ona gittim çok tatmin olmadım daha sonra ekolda yine berma hanım A gitmiştim o daha içime sindi. Suan lüleburgaz balkan hastanesi ayşegül yıldırıma gidiyorum