Yeliz1 Kızlar dün çatı muaynesi oldum 1 parmak açılma olmus dedi. Az önce kahverengi akıntı geldi ve sırtımın sol tarafına kramp şeklinde vuran bi ağrı var nefesimi kesiyor dogum sancısı böylemi oluyor ilk oldugu için bilemiyorum
balyanakoglum Yeliz1 korkma canım çayı sonrası ağrı olması normal. Ben 1 gün boyunca sancı çektim yere kapandım artık doğuruyorum sandım ama sonra geçiyor birqz sık dişini
Yeliz1 Arenmira evet çatı muaynesi sonrası kahverengi akıntı normal dedi sırt ağrısı içinde Eger 1_2 saate geçmezse hastaneye gel dedi
Arenmira Yeliz1 eğer ağrımaya devam ederse gidersiniz yatın dinlenin biraz yormayın kendinizi belinizi
Gzngooo Bende muane oldum 1cm açıklık var denildi sadece kasilma hissediyordum. Yani benimde nefes kesiliyo. Ama şiddetli değil. Simdi de hafif böyle bi bel agrim var. Acaba doğum belirtisi bende de olabilir mi 😁😁