Merhaba, ben 13 haftalık gebeyim. 4 gündür halsizlik, birkaç da kovid belirtisi var. Ama ateş, koku kaybı hiç olmadı. Doktorumu aradım, test yaptırmamı söyledi. Muayeneyi de erteledik. Bebeğimden bir aydır haberim yok. Şunu sormak istiyorum sizlere. Allah korusun bebeğe bir şey olsa hiçbir belirti vermeme durumu var mı? Çok tedirginim. 🥺