Esoo0698 Meraba kızlar merakımdan soruyorum sadece. 29+3 hamileyim ve iştahım sıfır uyku düzeni desen yok bunlar bebekte gelişim geriliği yaparmı acaba hiç böyle bişey düşünmemiştim ama aklıma takıldı ?
imren91 Esoo0698 E artık bebek sizden besleniyor. Yani uykusuzluğunuz bile onun üzerinde olumsuz etki yapar. Bence biraz zorlayın kendinizi. Doktorunuza da söyleyin bunu.
Esoo0698 imren91 Yani canım kimle konuştuysam hep aynı dediler uyku tutmuyor uyku var ama ağrıdan uyuyamıyorsun falan. İştah desen zor insan ağrıdan bişey yemek istemiyor söyledim doktora bişey demedi
imren91 Esoo0698 O zaman size enerji verecek , modunuzu değiştirecek şeyler yapmaya çalışın. Belki bu şekilde değişir☺️