Lavininannesi1 Merhaba arkadaşlar gebeliğin ilk aylarında idrar yolu enfeksiyonu nedeniyle aksef 500 mg antibiyotik kullanan oldu mu aranızda?
Aselinannesiii Lavininannesi1 ben ilk kızıma hamileyken augmentin 1000 mg ve aksef 500 mg kullanmıştım grip olmuştum. Şimdi yine hamileyim daha geçen hafta enfeksiyondan dolayı antibiyotik kullandım ama benimki suyla karıştırıp içilen birşeydi monurol diye hatırlıyorum adını hemen etkisini gösterdi aşırı ağrım vardı 3 gün yürüyememiştim onu içince kendime geldim gerçekten
-Ozlemcelik388 Ben 1bucuk aydır kullanıyorum dikiş atıldığı için bir zararını görmedim. Önce dikis atıldı 1 kutu kullandım sonra ağrım oldu doktor tekrar yazdı iltap kapmasin diye
Lavininannesi1 Aselinannesiii Teşekkür ederim canım sanada geçmiş olsun bir an önce daha iyi olursun inşallah 🙏