Hanımlar ben 17. Haftamdayım. Ve ikizlerime hamileyim.ilk gebeliğim 4 temmuzda kürtaj ile sonlandı. Sol kalçama yapılan bir iğne olmayan bel ağrısı başlattı. Ve ara ara şiddetli bir ağrı oluyor sol kalçamda ve belimde. Bu durumu yaşayanınız oldu mu acaba. Tedavi bulabildiniz mi. O yüzden sezeryanda belden iğneden korkar oldum