E_MS 39 haftalık olduk hiç bir belirti yok benim oğlanın gelme niyeti yok gibi 🙄çevremde kaç tanıdığım hamile varsa doğum yaptı millet beni arıyor her gün var mı gelişme diye 🤔sizde nasıl durumlar doğum için neler yapıyorsunuz kızlar 😊
Gulsumhalil E_MS 38+5 haftalıgız bizde bügün randevu vardı doktorumda nts girdim herşey normal bebek kanala girmiş 25 ine kadar gelmezse 28 inde sancı verecekler hakkımızda hayırlısı bende bişey yapmıyorum sadece evde heraket etmeye çalışıyorum ev işleri falan onları yaparken bile zorlanıyorum ama her iş bana bakıyo 🤷🏼♀️
Mernana E_MS 39 hafta nişan geldi 2 cm de açıklık var hala gelmiyor bizim nazlı kız 😕 şimdi yürüyüşten geldim bakalım bu gece de bekliycez 😁
A_Alparslan Gulsumhalil banada 24 Aralık tam 40 hafta diye yazdı kağıda 25 aralığa ancak randevu buldum bakalım gitcem ne dcekler…? Devlet hastanesi old için eve geri mi yollar lar acaba bilmiyorum
E_MS Gulsumhalil aaa ne tesadüf aynı günlerde doğum yapcaz benim doktorum da 28ine gün vermişti normal doğum olcağı için bekliyoruz umarım geçirmez daha fazla çünkü heyecan dorukta 😂 aslında yeni yıl bebeği olsa da olur ama olsun doğsun artık sığmıyoruz ikimiz birlikte aynı bedene artık 🙈
A_Alparslan A_Alparslan akşamları saat 7de eşimle parka çıkıyorum 2 km yürüyorum ama başka hiçbir şey yapmıyorum yapmak da istemiyorum zaten sıkıldım.. o kdr hareketli ben gitti yerine yorgun halsiz biri geldi
E_MS A_Alparslan aynı benimde yalancı sancı filan hiç bir şey yok çok şükür sıkıntım yok ama artık bir belirti filan da olmalı diye düşünüyorum kendi sancım suyum gelmezse de sezaryen olmam gerekicek sezaryene de ben sıcak bakamıyorum bir an önce doğsun artık istiyorum 🙏🏻
Gulsumhalil A_Alparslan hayırlısı artık varmı bi belirti dün benim biraz yalancı sancı olur gibi oldu bügün öğrendim ki bebek doğum kanalına girmiş bakalım me zaman gelecek şu an bişey yok inşallah bu hafta sonra gelir 😍
E_MS Ayferol0 maşallah sizin de oğlan mı 😂 o kadar bekleyemem her halde Pazartesi doktor kontrolüm var eşim diyo söyleyelim sezaryenle alsınlar her gün gelcek mi diye stres olmayalım diyo 🤷♀️
Elmaveannesi E_MS 39 +4 olduk minik kizimla ama gelen giden yok. Sanci , nişan, su yok. Merdiven inip cikma, squat, pilates topu egzersizleri, hergün sicak duş ama yok 🤷♀️
Ayferol0 E_MS Evet erkek 😂 Bizde aynıyız her gün geldiydi gelecekti oluyoruz ama bekliyoruz bakalım sadece nişan geldi onun dışında tık yok 😂
E_MS Ayferol0 o da bir şey ben her gün telefonda anneme kayınvalideme babaanneme arkadaşlarıma rapor verip duruyorum sıkıldım yani onlar da sağolsunlar haklı olarak merak ediyorlar ilk gebeliğim yakın değiliz diye telefonla yanımda olmaya çalışıyorlar ama her gün var mı belirti bak şöyle yap böyle yap dikkat et sakın tek başına dışarı çıkma yolda suyun gelir sancın tutar diye diye hepsi bende stres oldum 😂
Ayferol0 E_MS O da ayrı dert ya beni de etrafımdaki herkes doğur artık diye darlıyo 😂😂 Benim de ilk gebeliğim sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻🙏🏻