Gebeliğimin başından beri sarı akıtım var. Dönem dönem çoğalıyor azalıyor ama hep var. 11 haftalığım bu aralar çoğaldı yine sürekli iç çamaşırı değiştiriyorum değiştirir değiştirmez yine oluyor. Doktorum normal dedi. Enfeksiyonum yok ama bu durum beni korkuyor yine de sizlerde yaşıyor musunuz bu durumu