Ebru-Ebru Merhaba güzel anne adayları. Ben yedi senelik evliyim. Dördüncü tüp bebek denemesi sonunda çık şükür pozitif haberini aldık. Ancak o haberden sonra sudan çıkmış balığa döndüm. Sürekli kaygı endişe. Şu an dokuz haftalık gebeyim ve geçen hafta bebeklerimden birisinin kalbinin durduğunu öğrendim. Bu beni iyice panikletti. Sürekli kendimi dinliyorum. Mesela iki gündür göğüs hassasiyetim yok nerdeyse. Doktorum normal demesine rağmen kafamda sürekli vesveselerle dolaşıyorum. Sürekli aklım bebeğimde. Siz bu durumu yaşadınız mı? Nasıl baş ettiniz b u durumla? Biliyorum her şey rabbimin elinde ancak sürekli kaygı ve endişe halini aşamıyorum. Korkularımla baş edemiyorum. Nolur bana bir yol gösterin.
Teacherella1 Ebru-Ebru brnim daha önceki kalp atımı oluşmadı kürtaj oldum. Suan 8 haftalığız benimde herhangi bir belirtim yok kaygılanıyorumda ama bişey olsa bile elimden gelen bişey olmayacağının da farkındayım, bence bu durumun bir çaresi yok o kaygı hep olacak 🙁
kerimannesi Ebru-Ebru canım stresden uzak dur doktor oyle dediyse vardir bi bildigi ki demistir bol dua et seytana tükür Allah sığın inşaAllah bisey olmiycak 🤲🏻
Ays7 Ebru-Ebru Normal canım Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla ilerler gebeliğin. Ama çok kötüyüm diyorsan bir psikolog ile görüş
mucizem15 Bende tüp bebekle 20 haftalık hamileyim, hareketlerini hissettikten sonra kaygılarım azaldı biraz ama hala tam bitmedi hareket etmediği zaman bisey mi oldu diye düşünüyorum hep. Allah yardmcımız olsun sağlıkla zamanında gelsinler inşallah
Ebru-Ebru Hepinizden Allah razı olsun bacılarım. İnşallah sağ salim kucaklarımıza almayı rabbim hakkımızda hayırlı eyler nasip eyler🙏🏻 Bolca okuyorum kuran dinliyorum. Biraz sakinledim çok şükür. Çok sağ olun🙏🏻