merhaba herkese. 16 haftalık hamileyim kesin kız cinsiyetimiz ☺️ Büyük kızım,bebeğim doğduğu zaman 3 yaşında olucak. Biraz asabi kıskanç bi çocuktur babasından bile beni aşırı kıskanır. Çok zorlanırmıyım sizce kıskançlık kabullenme duyguları yaşadınız mı sizler de ? Bakalım nasıl bir süreç bizi bekliyor 🙏😊