Sefanur11 Arkadaşlar 31 haftalık hamileyim d dimerim yüksek sabah akşam 0.4 oksapar kullanıyorum düşmüyor doğumda kanama riski yapıyormuş iğne endişeliyim benmle aynı durumu yaşayanlar var mı sizin doktorlarınız ne diyor
Sefanur11 Evet yükseliyormuş ama beni tedirgin ediyor bu yükseklik düşmüyor doktorum iğnenin dozunu düşürmek istiyor ama d dimer değeri düşmüyor mecbur yüksek doz kullanıyorum şuan en geç 37 de dozunu düşürmemiz gerekiyor dedi 😞